Politika kvality

 DEZA, a. s. Valašské Meziříčí v rámci své strategie řízení výroby a kvality výrobků vychází z níže uvedených zásad politiky jakosti DEZA, a. s. a v následujícím období bude:

  • pro stávající zákazníky vyrábět a dodávat výrobky v kvalitě, která plně odpovídá požadavkům uvedeným v kupních smlouvách, při zajištění úplného obchodního servisu.
  • provádět veškerá dostupná opatření, která účinně zamezí vzniku reklamací nebo stížností zákazníků a splní jejich oprávněná očekávání. Plnou spokojenost zákazníků bude soustavně sledovat a vyhodnocovat.
  • zavádět nové progresivní technologie a rozšiřovat sortiment výrobků a tím zajišťovat schopnost firmy plnit budoucí požadavky zákazníků, přitom bude vycházet z poznaných požadavků zákazníků.
  • získávat nové a udržovat stávající zákazníky poskytováním komplexních služeb, zajišťující plně jejich požadavky. U  potenciálních zákazníků bude zvyšovat povědomost o úrovni jakosti a možnostech užití výrobků společnosti.
  • přenášet do kvality výrobků a služeb dlouholeté výrobní zkušenosti.
  • uplatňovat při řízení kvality procesní přístup, jednotlivé procesy bude neustále zlepšovat a zvyšovat jejich efektivitu.
  • rozvíjet kvalifikaci, znalosti a dovednosti zaměstnanců s důrazem na výchovu nových odborníků, inspirovat zaměstnance k rozvoji jednotlivých prvků kvality a k neustálému zlepšování systému řízení kvality.

Základní podmínkou dosažení cílů politiky kvality je dodržování kvality práce na všech úrovních a při všech činnostech ovlivňujících kvalitu výrobků. Zodpovědnost za splnění této podmínky má každý zaměstnanec DEZA, a. s. v rozsahu funkce, kterou zastává a v rozsahu svých pracovních povinností.

Politika kvality je závazná pro všechny zaměstnance DEZA, a. s.
Vedení společnosti poskytne účinnou pomoc, informační zajištění a školení svým pracovníkům všude tam, kde je indikována potřeba k úspěšnému zajištění naplnění politiky kvality.

   

 Certifikáty

 


Víte, že...

  • první certifikát systému jakosti ISO 9001 obdržela Deza  v roce 1996? 
  • všechny výrobky jsou přepravovány podle dohody o mezinárodní silniční přepravě a řádem pro mezinárodní železniční přepravu nebezpečných věcí ADR/RID?
  • Deza v roce 2012 zavedla systém řízení životního prostředí a získala odpovídající certitikát ISO 14 001?
  • Deza má provozní laboratoře, které nepřetržitě sledují kvalitu vyráběných produktů?
  • veškeré procesy jsou řízeny moderními řídícími systémy, které zajišťují dlouhodobou stabilitu kvality produktů podle požadavků zákazníků?


Tell us - Agrofert etická linka ČLEN KONCERNU AGROFERT

Twitter

© 2017, DEZA a. s. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing