Politika kvality
DEZA, a. s. Valašské Meziříčí v rámci své strategie řízení výroby a kvality výrobků vychází z níže uvedených zásad politiky jakosti DEZA, a. s. a v následujícím období bude:
- pro stávající zákazníky vyrábět a dodávat výrobky v kvalitě, která plně odpovídá požadavkům uvedeným v kupních smlouvách, při zajištění úplného obchodního servisu.
- provádět veškerá dostupná opatření, která účinně zamezí vzniku reklamací nebo stížností zákazníků a splní jejich oprávněná očekávání. Plnou spokojenost zákazníků bude soustavně sledovat a vyhodnocovat.
- zavádět nové progresivní technologie a rozšiřovat sortiment výrobků a tím zajišťovat schopnost firmy plnit budoucí požadavky zákazníků, přitom bude vycházet z poznaných požadavků zákazníků.
- získávat nové a udržovat stávající zákazníky poskytováním komplexních služeb, zajišťující plně jejich požadavky. U potenciálních zákazníků bude zvyšovat povědomost o úrovni jakosti a možnostech užití výrobků společnosti.
- přenášet do kvality výrobků a služeb dlouholeté výrobní zkušenosti.
- uplatňovat při řízení kvality procesní přístup, jednotlivé procesy bude neustále zlepšovat a zvyšovat jejich efektivitu.
- rozvíjet kvalifikaci, znalosti a dovednosti zaměstnanců s důrazem na výchovu nových odborníků, inspirovat zaměstnance k rozvoji jednotlivých prvků kvality a k neustálému zlepšování systému řízení kvality.
Základní podmínkou dosažení cílů politiky kvality je dodržování kvality práce na všech úrovních a při všech činnostech ovlivňujících kvalitu výrobků. Zodpovědnost za splnění této podmínky má každý zaměstnanec DEZA, a. s. v rozsahu funkce, kterou zastává a v rozsahu svých pracovních povinností.
Politika kvality je závazná pro všechny zaměstnance DEZA, a. s.
Vedení společnosti poskytne účinnou pomoc, informační zajištění a školení svým pracovníkům všude tam, kde je indikována potřeba k úspěšnému zajištění naplnění politiky kvality.
Certifikáty
Doplňující obsah
Víte, že...
- první certifikát systému jakosti ISO 9001 obdržela Deza v roce 1996?
- všechny výrobky jsou přepravovány podle dohody o mezinárodní silniční přepravě a řádem pro mezinárodní železniční přepravu nebezpečných věcí ADR/RID?
- Deza v roce 2012 zavedla systém řízení životního prostředí a získala odpovídající certitikát ISO 14 001?
- Deza má provozní laboratoře, které nepřetržitě sledují kvalitu vyráběných produktů?
- veškeré procesy jsou řízeny moderními řídícími systémy, které zajišťují dlouhodobou stabilitu kvality produktů podle požadavků zákazníků?